Czy zdarzają Ci się nieporozumienia ze swoimi klientami w trakcie współpracy? A może już raz się napracowałeś i nie dostałeś należnych Ci pieniędzy? Zobacz co możemy zrobić byś już nie musiał się cały czas wykłócać o swoje.
Wykonujesz usługę lub dostarczasz towar nie masz pewności, czy dostaniesz swoje wynagrodzenie? A może obawiasz się, że będziesz musiał zrobić niż to na co się umawialiście? Boi się, że jego klient zechce by przedsiębiorca zrobił coś na co się nie umawiali. Nie ma jednak jak odmówić, bo nigdzie nie ma wprost napisane, że to o co prosi klient nie może być zrobione przez przedsiębiorcę. Powstaje nieporozumienie, które sprawia, że współpraca układa się gorzej. Potencjalnie może się skończyć sporem, który może się skończyć nawet w sądzie. Z kolei wtedy przedsiębiorca może być zmuszony do zwrotu swojego wynagrodzenia bądź zapłacenia klientowi odszkodowania.
Proponujemy Ci sporządzenie umowy przeznaczonej do wielokrotnego zawierania z Twoimi klienta. Umowa określa obowiązki Twoje i Twojego klienta obowiązki w sposób sprawiający, że klient wie co ma zrobić byś wykonał dla niego usługę wysokiej jakości. Jednocześnie tak by przedsiębiorca wiedział co ma dla klienta zrobić i czego ma nie robić (bo gdyby zrobił to tylko by stracił czas). Ma na celu uniknięcie sporu pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. Dopasowane pod faktyczną organizację firmy klienta (porównanie do „garnituru na ślub”).
Wypełnij poniższy formularz. Opisz krótko Twoją sprawę. Skontaktujemy się z Tobą, by opowiedzieć Ci, jak możemy Ci pomóc.